Är du nybliven mamma och vill stärka upp kroppen på bästa tänkbara sätt efter graviditeten och återfå full funktion av de inre stabiliserande musklerna i bålen? Eller var det flera år sedan du fick barn men upplever ofta trötthet i ryggen, att magen putar ut och att det är svårt att skapa spänning i bålen?

Privat MammaMage-träning

Med vår privata MammaMage-träning får du hjälp med övningar som anpassas utifrån nivån du befinner dig på. Vi ser till att jobba med övningar som triggar de djupa, stabiliserande musklerna i magen och bäckenbotten.
Du skaffar dig de bästa förutsättningarna för att kunna utföra vardagsaktiviteter och tyngre övningar utan att få besvär i kroppen i framtiden.

När passar det att börja?
Från ca. 3-4 veckor efter förlossning, eller när du känner dig redo. Det är aldrig för sent att börja träna!

Nybesök MammaMage-träning (55 min)

Vi kontrollerar ev. magmuskeldelning (diastas). Du får lära dig att aktivera de djupa musklerna i bålen på rätt sätt och utmanar dig på den nivå du befinner dig på. Du får med dig lämpliga övningar hem.

Återbesök MammaMage-träning (40 min)

Vid de uppföljande besöken ökar vi gradvis svårigheten på övningarna så att du utmanas där du är.
 

Olaigatan 34, Örebro   //   070-680 48 39   //   info@brakropp.se

Välkommen till BraKropp i Örebro – Träning, viktminskning, kostråd